domingo, 18 de decembro de 2016

Música prescindíbel e silencio sonoro

Tiña este par de minidoc  para compartir dende hai uns días e non os puxen no seu momento; pretendía adicarllelos a Marta Castro e Sebas de 2º F.
Van sobre o espazo sonoro: Os dous primeiros sobre da música aplicada ao universo Marvel. Como se trata de filmes que coñeceredes ben,-por formar parte da vosa infancia e mocidade- paréceme interesante que lles botedes un ollo (ou dous).

Mais houbo algún critico disconforme con esta mirada sobre a música no cine e respostou con este video que pon a caldo -literalmente- a Hans Zimmer..

Alguna opinión?

O segundo vai sobre o uso creativo do silencio nos filmes de Martin Scorsese, para que lle perdades o medo ao silencio nas vosas pezas..

1 comentario:

  1. Me vi estos vídeos a principio de Navidad pero me olvidé de dejar un comentario. Me parecen muy interesantes pero me gustaría que el autor de el segundo explicara por qué realmente ciertas BSO se quedan en nuestra cabeza o no. Aunque lo de Hanz Zimmer me moló xD

    ResponderEliminar